I like Candy

Hij stond al een tijdje op mijn to do lijstje: de ‘Candy-dress’ van La Maison Victor.

IMG_5047.PNG

Hoewel Fenna het liefst rokken en jurken draagt die wijd-wijder-WIJDST zijn, houd ik zelf meer van wat stoerdere jurkjes.
Ik had nog twee leuke tricots liggen die hier perfect voor waren!

Ik werkte de hals af met boordjes en de mouwtjes met een boordje bij de een en een rolzoom bij de andere, in tegenstelling tot de onafgewerkte hals en mouwen van het originele patroon.

Ik ben er blij mee en, verrassend genoeg: Fenna ook!
Ik denk dat er nog wel eentje bij komt, in een lekkere zachte en warme joggingstof šŸ™‚

2 gedachtes over “I like Candy

  1. Ik vind hem heel erg leuk. Mijn oudste heeft in dit model ook een jurkje van lief. Ik zou hem zelf ook wel eens willen maken. En joggingsstof is wel lekker voor de winter.

  2. Pingback: Kom maar door met dat mooie weer! | (Ik hou zo) van je veel!

Plaats een reactie